Makluman : Pelajar-Pelajar Online

Sebagai makluman.. saya memohon maaf jika dalam tempoh seminggu ini (atau kurang) akan berlaku masalah bagi menghubungi saya melalui YM-audio dan Skype.

Ini disebabkan komputer pertama saya telah diserang virus dan sekarang saya gunakan komputer yang kedua. Sebaik sahaja, saya dapat mengembalikan komputer #1 kepada keadaan asal, saya akan memberitahu anda semula.

Namun, sukacita dimaklumkan anda masih boleh berhubung dengan saya melalui email ke azlansenggarang@yahoo.com . Ingin juga dimaklumkan bahawa, komputer yang saya gunakan sekarang tidak begitu ‘laju’ berbanding komputer sebelum ini.

Saya akan cuba atasi kesulitan ini seberapa segera dan sekali lagi harap maaf saya hulurkan.

wassalam

azlan al-hawa

 

* video baru telah saya masukkan = www.attarannum.wordpress.com (lagu Baiyati)

Tinggalkan Jawapan

