e-Book Kaedah Dian (2003)

Assalamualaikum…

Apa khabar kawan-kawan semua? Harap-harap sihat belaka.

Sebenarnya saya tidak mengenali anda semua jika anda tidak memperkenalkan diri kepada saya. Antara cara memperkenalkan diri ialah dengan memberi komen atau menghantar e-mail kepada saya.

Tujuan utama ialah supaya saya dapat melihat diri saya daripada pandangan kawan-kawan semua. Saya bimbang saya tersilap sewaktu saya meyakini saya di jalan kebenaran. Lebih-lebih lagi apabila laman blog ini semakin hari semakin tinggi hits yang saya terima.

Selain itu saya berpendapat alangkah baiknya jika kita saling mengenali sewaktu anda singgah atau lalu di blog saya ini. Jika ada sedikit manfaat saya persilakan anda download dan sebar-sebarkannya.. (bukan jual yer!).

Hasil daripada itu (hits yang tinggi), saya merasakan tanggungjawab semakin besar di sini. Saya perlu menyediakan sesuatu yang bermanfaat buat kalian. Lantaran itu saya muatkan satu lagi e-Book yang lebih lengkap untuk tatapan kalian berkenaan teori Kaedah Dian. Kaedah ini merupakan harta intelek saya…maka jangan salah gunakan yer!

Semoga dengan penjelasan demi penjelasan berkenaan kaedah pantas tarannum (Kaedah Dian) akan membuka minda anda betapa, ada benda yang susah bukan kerana susah; tetapi kita tidak mahu mempermudahkannya.🙂

wassalam

azlan al-hawa

6 Responses to e-Book Kaedah Dian (2003)

  1. Rudi berkata:

    saya dari Indonesia, saya tertarik dengan kaidah Dian Cepat Taranum, bolehkah saya download ?
    sebelumnya saya ucapkan terima kasih.

  2. alhawa berkata:

    kaedah teori yang saya lampirkan dalam format *.pdf dan *.ppt (power point) adalah percuma utk didownload… silakan.. cuma bagi CD atau kaedah praktikal, saya meletakkan sedikit bayaran….. harus maklum, bukan bayar ilmu yang saya berikan tapi kos-kos yang sangat minima..sila layari http://www.attarannum.wordpress.com atau http://www.alhawa.wordpress.com..

    adakah anda maklum.. kaedah dian ini boleh jadi sepantas 8 jam sahaja untuk pandai bertarannum? dan kebiasaannya hanya 2 hari sahaja utk pandai bertarannum?

  3. Mohd Sahad Hj Ramli berkata:

    Juaj\l dipasaran agar semua peminat tarannum dapat memiliki

  4. Jual dipasaran agar semua peminat tarannum dapat memiliki

  5. Mohon kirim cd tarannum kealamat iaitu Kementerian Pembangunan Masyarakat Dan Hal Ehwal Pengguna,Sabah.Semua kos perbelanjaan akan saya lunasi kemudian. Terimakasih

  6. Assalamualaikum,

    Perkenalkan nama saya Faried dari Indonesia. Berdasarkan informasi dari website anda http://attarannum.wordpress.com/ terkait
    dengan “buku dan VCD Asas Tarannum Al Qur’an”. Saya sangat tertarik dengan buku & VCD tersebut bagaimana cara pemesanannya?

Tinggalkan Jawapan

