Belajar Tarannum Cara Pantas

Salam buat teman-teman semua.. Untuk makluman, saya ada meletakkan satu link yang boleh di download iaitu KAEDAH DIAN-ASAS berbentuk praktikal. Audio ini hanyalah bersifat asas namun sangat membantu dan saya telah membantu ramai orang dengan kaedah ini sejak saya perkenalkan hampir 10 tahun dulu dan secara aktif sejak lebih kurang tahun 2004-2006 yang lalu.

Kaedah ini adalah yang pertama-tama kali saya jumpa dan sudah tentu ada lagi kaedah-kaedah lain yang bakal saya mengejutkan tuan-puan sekalian..

Semua ini adalah kurniaan Allah yang ingin saya kongsikan bersama dengan kalian. Harap jika ada pandangan, janganlah malu-malu mengkritik saya.. Doakanlah mudah-mudahan saya dapat menjumpai kaedah-kaedah lain yang lebih mudah, untuk kalian mendekati dan memahami Tarannum Al-Quran.

Kaedah ini adalah percuma sahaja, tetapi jika tuan puan ingin menyumbang kepada saya, bolehlah dimaksukkan ke dalam akaun saya iaitu;

CIMB : 0107-0066358-52-3

Jika tuan puan menyumbang walau berapa pun, saya terima dengan ikhlas. Jika tidak menyumbang, saya ikhlas menghadiahkannya kepada tuan puan.

Sila lawati www.alhawa.wordpress.com untuk keterangan lanjut.

Sila lawati www.attarannum.wordpress.com untuk tujuan download.

Salam hormat, salam perkenalan..

One Response to Belajar Tarannum Cara Pantas

  1. murni berkata:

    bagaimana untuk belajar secara berguru? boleh berjumpa tuan? terima kasih

Tinggalkan Jawapan

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

